Viena iš Lietuvoje prasidėjusio ugdymo turinio atnaujinimo kaitos sričių – integruotas informatikos mokymas pradinėse klasėse. Norint sėkmingai įgyvendinti šią naujovę, reikia kuo tiksliau nustatyti galimus sunkumus ir iššūkius. Todėl Švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras atlieka kiekybinį tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti pradinių klasių mokytojų pasirengimą ugdyti mokinių skaitmeninį raštingumą ir informatinį mąstymą.
Apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami rengiant pradinių klasių mokytojams skirtas kvalifikacijos tobulinimo programas, planuojant konsultacijų aprėptį ir turinį visuotinio informatikos programos diegimo etape (2020–2022 m.), įgyvendinant projektą „Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme“, kuris yra finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Prašome pradinių klasių mokytojų skirti 15–20 min. ir užpildyti tyrimo anketą (https://goo.gl/V69R77) iki š. m. lapkričio 13 d.
Jeigu kiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis į Albiną Zdanevičienę el. paštu albina.zdaneviciene@upc.smm.lt arba Tatjaną Jevsikovą el. paštu tatjana.jevsikova@mii.vu.lt.
Nuoširdžiai dėkojame Jums už atsakymus ir skirtą laiką!