Imagine Logo

„Imagine Logo“ sistema labiausiai tinka mokyti perprasti darbo kompiuteriu (konstravimo kompiuteriu, programavimo) principus. Šia sistema galime atlikti įvairias užduotis: piešti paveikslus, kurti melodijas, aprašyti geometrines figūras, išreikšti matematinius skaičiavimus, modeliuoti… Daugiau… »

LRT portalas vaikams

Interneto svetainė vaikams. Atrinktas saugus ir įdomus turinys ikimokyklinukams, pradinukams ir vyresniems mokiniams. Čia surinkta mokslo, pasakų, laidų įrašų, muzikos, žaidimų ir kitokio turinio informacijos lietuvių ir anglų kalbomis.

Užburtasis miškas

Skaitmeninė mokymo(si) priemonė „Užburtasis miškas“ yra tarsi žaidimų aikštelė su įvairiais peizažais, scenarijais, veikėjais, objektais ir garsais, kurie vilioja kurti ir konstruoti žaidimus, animacinius filmukus ir istorijas, vadovaujantis paprastomis konstravimo… Daugiau… »

Mano darbeliai

Skaitmeninė mokymo(si) priemonė, skirta ugdyti pradinių klasių mokinių kūrybiškumą, pasitelkus informacines technologijas, mokytis bendrauti raštu ir žodžiu, įvaldyti būtiniausius matematinės kalbos pagrindus. Tai vaikiškas raštinės paketas, susidedantis iš keturių vaizdingai… Daugiau… »

Linksma kalba

Mokomoji skaitmeninė priemonė, skirta anglų kalbos mokymui pradinėse klasėse. Ją sudaro žodyno ir gramatikos interaktyvios užduotys: septyni gramatikai skirti mokomieji žaidimai padės įgyti anglų kalbos gramatikos žinių ir įgūdžių. Žaidimuose… Daugiau… »

Mokinukai.lt

Portalas „Mokinukai.lt“ skirtas mokyti(s) pasaulio pažinimo, matematikos ir anglų kalbos 1–4 klasėse. Čia galima žiūrėti mokomuosius filmukus, žaisti mokomuosius žaidimus, susiprojektuoti „svajonių kambarį“, susikurti unikalią išvaizdą, rasti naujų draugų ir… Daugiau… »

Atogrąžų matematika

„Atogrąžų matematiką“ sukūrė Australijoje gyvenanti pradinių klasių mokytoja Jenny Eather. Mokymo priemonės personažai – Australijos atogrąžų miškų gyvūnai. Žinyno skyriuje „Apie atogrąžų miškus“ aprašyta daugiau kaip 40 gyvūnų, pateiktas bendras… Daugiau… »

Išmanieji robotai

Skaitmeninė mokymo priemonė „Išmanieji robotai“ yra mokomasis žaidimas ir viena iš metodinių priemonių, skirtų pradinių klasių mokinių pasaulio pažinimo gebėjimams ugdyti. Šios SMP mokomajame turinyje kartu su pasaulio pažinimo gebėjimais… Daugiau… »

Žaliasis tyrinėtojas

Edukacinis žaidimas, kurį sudaro du lygiai. Pirmasis lygis – 9 užduotėlės, siejamos bendro siužeto. Jos skirtos pievos ir upės gyvūnams bei augalams tyrinėti, mokytis spręsti problemas, skaičiuoti ir skaityti. Antrasis… Daugiau… »