Šimtui Lietuvos mokyklų, apsisprendusių dalyvauti projekte – kartu išbandyti ir kurti informatikos turinį pradinėse klasėse – perduodamos edukacinės priemonės, atsižvelgiant į tų mokyklų komandų išreikštus pageidavimus ir pradinių klasių skaičių.
Įgyvendinant projektą, vyko susitikimai su mokyklų komandomis. Pirmuosiuose susitikimuose buvo aptarta mokyklų aprūpinimo priemonėmis, padedančiomis ugdyti pradinių klasių mokinių informatikos gebėjimus, situacija. Paaiškėjo, kad mokyklose ji esanti labai skirtinga – vienos mokyklos turėjo pakankamai kompiuterių ar planšečių savo pradinukams, kitos – ne, kai kurios pageidavo labiau pastiprinti jų aprūpinimą kitokiomis priemonėmis – edukaciniais robotukais, stalo žaidimais ir pan. Apklausus mokyklų komandas, paaiškėjo, kad 28 mokyklos pageidavo gauti tik planšečių, 5 mokyklos – tik edukacinių priemonių, likusios 67 mokyklos – ir planšečių, ir edukacinių priemonių.
Projektas nupirko ir mokykloms paskirstė šias edukacines priemones:
- edukacinio roboto „Codey Rocky“ komplektus;
- edukacines interaktyvias ugdymo priemones „Scottie Go!“;
- „Blue-Bot“ (2 vnt.) ir „Bee-Bot“ (4 vnt.) robotų komplektus su specializuota įkrovimo ir laikymo stotimi, metodine medžiaga, edukaciniais kilimėliais (2 vnt.);
- edukacinių stalo žaidimų komplektus, kuriuos sudaro žaidimo kortelės „Bebras 7+“ (2 vnt.), žaidimo kortelės „Bebras 10+“ (2 vnt.), žaidimas „Logic Cards Kids“ (2 vnt.), veiklos rinkinys „Tangramos + kortelės“ plastiko dėžutėje (2 vnt.), programavimo žaidimas „Robot Turtles“ (1 vnt.).
Planšetės projekto mokyklas pasiekė jau balandžio–gegužės mėnesiais, o edukacines priemones tikimasi perduoti mokykloms iki liepos mėnesio vidurio.
Tikimės, kad naujais mokslo metais projekto mokyklų pradinukai ir jų mokytojai patirs daug džiugių akimirkų, per pamokas išbandydami šias priemones.